Volné pozice

Asistent/ka

Koho hledáme? Baví tě auta a provoz kolem nich. Nebojíš se jezdit po Praze, odvézt auto na roční prohlídku do servisu ti nečiní sebemenší problém. Umíš se pohybovat po pražských úřadech a víš, kde firemní vůz přihlásit. Máš přehled o pražských dodavatelích služeb, které firma potřebuje ke svému dennímu provozu. A také o sobě víš, že se umíš s každým domluvit.
Chceš získat zkušenosti v jedné z top českých IT firem? Pojďme si zavolat.

 

 


 
CO VÁS ČEKÁ?
  •  náš firemní vozový park potřebuje neustálou péči a na tobě budou veškeré aktivity s tím spojené: registrace či odhlašování vozidel, zajišťování pravidelného servisu, včetně jejich odvozu na dohodnuté místo
  • budeš komunikovat s námi i správou budovy, řešit parkovací místa a rezervace
  • budeš se spolupodílet na agendě firemních telefonů, od vydávání až po komunikaci s telefonními operátory
  • čeká tě i spolupráce na evidenci majetku a smluv
  • budeš řešit různé ad hoc úkoly, připravovat reporty nebo tvořit prezentace na jednání
  • na tobě bude kompletace a zajištění potřebných dokladů, tisk a vazba dokumentů
  • občas tě požádáme, abys nám na kratší dobu vypomohla na recepci (např. po dobu nemoci kolegyně) a pomohla nám se zabezpečením denního provozu firmy
  • svůj smysl pro pořádek a organizaci zúročíš při archivaci dokumentů, při pomoci na inventurách
  • příjemný a sehraný kolektiv, co se umí k věci postavit s nadhledem

 

CO BYSTE MĚL(A) UMĚT?
  • dobře ovládat MS Office – využiješ ho pro přípravu kontingenčních tabulek v Excelu, i při tvorbě prezentací v PowerPointu, výhodou pro tebe bude znalost účetního systému ABRA
  • mít SŠ/VŠ vzdělání a plusové body získáš dokladovatelnou praxí na podobné pozici alespoň 1 rok
  • jak bylo výše naznačeno – v této roli se neobejdeš bez samostatnosti, pečlivosti a schopnosti dotahovat věci do zdárného konce
  • uvítáme smysl pro humor a schopnost se domluvit - není od věci mít v sobě tu správnou dávku asertivity a nadhledu
  • současně je potřeba být týmovým hráčem – jsme sehraný tým, kde si vzájemně pomáháme
  • skvěle ovládáš češtinu a výborně angličtinu v písemné i ústní formě a nebojíš se řídit auto v Praze (ŘP B)

 

CO NABÍZÍME?
  • zázemí rostoucí, a přesto stabilní české IT firmy, působící na trhu už od roku 2000
  • prostor pro samostatnou a kreativní práci (s možností realizace vlastních nápadů a inovací)
  • stále se budeš učit nové věci a přístupy
  • u nás máte možnost ovlivňovat své směrování ve firmě a ve svém rozvoji
  • otevřené a přátelské prostředí
  • podporu při odborném rozvoji, bohatou nabídku interních a externích školení - více informací najdeš na Cleverlance FB stránkách
  • mobil s tarifem a k tomu i zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
  • práci v moderních kancelářích na Palmovce v blízkosti stanice metra, s kvalitním zázemím i pro sportovce a milovníky kvalitního jídla
  • benefity (MultiSport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, sick days, stravenky, občerstvení na pracovišti, po vzájemné dohodě v dohodnutých dnech možnost částečného home office, a další)




Lokalita: Praha
Obor: Administrativa
Datum nástupu: Dohodou