Volné pozice

Asistent/ka

Koho hledáme? Tu, za níž může kdokoliv z nás přijít a ty nám pomůžeš nebo nás nasměruješ tak, abychom daný problém vyřešili. Nezalekneš se ad hoc požadavku na super report a zakládáš si na tom, že dokážeš vypátrat cokoliv a kohokoliv na dodávku potřebných služeb.
A jestli to vše ještě zvládáš s úsměvem na rtech, pojďme se sejít a probrat tvůj vstup do jedné z top českých IT firem osobně.

 

 
CO VÁS ČEKÁ?
  • brzy se budeme stěhovat a je za tím spousta práce, jednání, ladění a dohled nad dodávkami potřebných služeb a materiálu
  • budeš podporou manažerů a našich obchodníků – jde o řešení různých ad hoc úkolů, reportů, pomoc při tvorbě prezentací
  • na tobě bude mnohdy stát kompletace a zajištění potřebných dokladů a podkladů, tisk, vazba, dokladování potvrzení a certifikátů
  • jsme zvyklí si pomáhat – když onemocní kolegyně na recepci, zastoupí ji některá z nás z back office týmu – tzn. přebíráme a vyřizujeme telefonické hovory (i v angličtině), směřujeme návštěvy a klienty k těm pravým lidem, evidujeme a zpracováváme poštu – každý příchozí I odchozí dopis se musí dostat do správných rukou
  • svůj smysl pro pořádek a organizaci zúročíš při archivaci dokumentů
  • bez řidičáku se neobejdeš – náš firemní vozový park vyžaduje neustálou péči a na tobě budou aktivity od registrace auta, přes servis až po jeho odhlášení
  • jindy bude zase potřeba zajistit akci pro určitou organizační jednotku a vítáme tvou pomoc při organizaci školení a meetingů
  • nudit se u nás nebudeš - každý den výzva!
CO BYSTE MĚL(A) UMĚT?
  • dobře ovládat MS Office – využiješ ho pro přípravu kontingenčních tabulek v Excelu, i při tvorbě prezentací v PowerPointu
  • mít SŠ/VŠ vzdělání a plusové body získáš dokladovatelnou praxí na podobné pozici alespoň 1 rok
    jak bylo výše naznačeno – samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do zdárného konce jsou podmínkou
  • uvítáme smysl pro humor a schopnost se domluvit - není od věci mít v sobě tu správnou dávku asertivity a nadhledu
  • aktivní znalost angličtiny, znalost německého jazyka vítána, není však podmínkou a ŘP sk. B
CO NABÍZÍME?
  • zázemí dynamicky rostoucí, a přesto stabilní české firmy, působící na trhu již od roku 2000
  • prostor pro samostatnou práci
  • u nás máte možnost ovlivňovat své směrování ve svém rozvoji
  • otevřené a přátelské prostředí
  • zázemí kanceláří v historické zástavbě v oblíbené lokalitě blízko centra a Letné (v dobré dostupnosti MHD i na kole)
  • mobil s tarifem a zvýhodněný firemní telefonní a datový tarif s možností využití pro rodinné příslušníky
  • občerstvení na pracovišti, relaxační místnost, stolní fotbal
  • benefity (Multisport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, výuka AJ/NJ/RJ, stravenky, široká nabídka firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny, a další)


Lokalita: Praha
Obor: Administrativa
Datum nástupu: dohodou